22 Eylül 2011 Perşembe

uyku

Mümkün kıldı her şeyi
Yanağımı koparmaya çalışan kozalaklar tıraşlanmış bacaklara
Ve salyangozlarsa ters okuyan gözlere aktılar
Kırmızı halılar uzaklaştılar ben yürüdükçe
Sessiz harfleri tüketmek üzere yola çıkmıştım
Hafızdım
Korkmuştum
Hıçkırmıştım

Dallarımı çekiştirip sofralar kurdular üstlerine
Mümkün kılındı her şey
Havalandırma boşluklarından bana doğru
Yaramadı içtiğim su
Ve yazdığım sesli harf
Korkmuştum
Unutmaya yatkındım
Uyanmaya
Yattım

Karıncalandı yüzüm
Kendim gördüm benimi
Mümkün kılınca her şeyi
Bisküvi kırıntılarından hamur
Kuş gagalarından fön makinesi
Gazete karasından boya
Yaptım
Yapmadım
Yaptım
Yapmadım
Hıçkırdım
Hiçbirdim

Zarlarımın arasında fareler gezindi
Bilgisayar oyunu muydu
O gitmemiş miydi tuvalet kağıtlarına sarınıp
Mümkün kılınınca her şey
Oturup elma saydım
Parmaklarımdan çoktular
En unutandım
Hafızdım
Hafızsa dediler
Hafızdır

Tersten okununca yazılar
En heybetli uykulardan uyanır
Islak ağızları yapış yapış
Emerler sözlük harflerini
Mümkün kıldırır
Korkuyu
Korku uyurken kollarımda
Tenimle beslenir dolmakalemler

Uyku mümkün kılar kakalağın hafızlığını

28.03.05

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder